So Matte Perfect Stay od Miss Sporty

21:09:00

Výber make-upu je činnosť veľmi zložitá hneď z niekoľkých hľadísk. Jednak si musíme ujasniť, aké vlastnosti od make-upu požadujeme, musíme vedieť aká konzistencia nám vyhovuje a tým najdôležitejším krokom, pri ktorom mnohé dievčatá a ženy robia chybu, je výber správneho odtieňu. Pravda je taká, že odtieň make-upu by sa mal čo najviac priblížiť odtieňu našej pleti a po aplikácii by mal zakryť nedostatky, ale zároveň by ho na pleti nemalo byť vidno. Mal by teda splynúť s pokožkou. V tomto smere majú veľký problém najmä bledule, teda dievčatá s veľmi svetlou pleťou. Práve pre ne, ale taktiež pre všetky ostatné dievčatá tu mám skvelý tip na jeden fakt šikovný make-up.


Tina bola opäť taká dobrá a poslala vybraným blogerkám (medzi nimi aj mne) ďalší balíček na testovanie. Tento obsahoval make-up a púder So Matte Perfect Stay a tiež novú Pump up booster maskaru spolu s bronzerom Ohh! Tan so fine. No a dnes sa pozrieme na zúbok make-upu So matte perfect stay.

Hneď na úvod vás šokuje cena make-upu So Matte Perfect Stay. Za necelých 30ml zaplatíte neuveriteľne smiešnych 3,79€. Viem si predstaviť, ako v drogérii nechápavo gúľate očami a myslíte si, že tak lacný make-up predsa nemôže byť dobrý. A to je práve omyl! Všetky už dávno viete, že značka Miss Sporty patrí k mojim najobľúbenejším a to musím povedať, že som zákazník dosť náročný! Keď som otvorila obálku od MS a zbadala som odtieň make-upu, bála som sa, či pre mňa nebude príliš tmavý aj napriek tomu, že mi Tina zaslala najsvetlejší odtieň (002 Light). Musím však povedať, že make-up je v reáli o niečo svetlejší ako sa javí cez obal a teda sa nenechajte oklamať a rozhodne pri rozhodovaní použite tester v drogérii! Na výber sú tri odtiene, pričom najsvetlejší má číslo 002 a najtmavší 004. 


Odtieň 002 ma skutočne prekvapil tým, že sadol aj na moju svetlučkú pleť a dokonale sa s ňou stotožnil. Preto sa nebojím odporučiť tento odtieň aj ostatným bleduľam. Ak ste zvyknuté na make-upy v odtieni Ivory, tak tento je ešte o niečo svetlejší. Pleti sa krásne prispôsobí, zakryje menšie i väčšie nedostatky, no nevytvára efekt masky. Ako vravím, zjednotí sa aj s tou najsvetlejšou pleťou. Make-up So Matte Perfect Stay by som označila ako stredne až vysoko krycí. Hravo si poradil aj s výraznejším akné a to bez použitia korektoru, čo beriem ako obrovskú výhodu. 


Výrobca pri tomto make-upe uvádza zmatňujúce účinky, čo môžem opäť len potvrdiť. Pleť sa po jeho aplikácii vôbec neleskne a to ani v T-zóne. Je farebne zjednotená a póry nie sú viditeľné. Ďalšou veľkou výhodou je odolnosť tohto make-upu proti oterom, takže sa nemusíte báť, že by ste si zašpinili šál či čiapku od make-upu. 


Na tomto make-upe mi veľmi vyhovuje jeho konzistencia. Neviem ako to výrobcovia urobili, ale stačí ho naniesť naozaj malé množstvo a krásne ho rozotriete po celej tvári. Pumpičku preto stláčajte naozaj len málo, aby ste zbytočne nevytlačili veľa tohto béžového zázraku. Verte mi, bola by to škoda! Hoci sa radí k tekutým make-upom, nepatrí k tým stekacím, ktoré sa vám pri nanášaní lejú po tvári či dlani. Práca s ním je naozaj zábavná, rýchla a presná aj bez toho, aby ste sa museli sústrediť zo všetkých síl. Tento make-up rovnako ako ostatné nanášam prstami a to tak, že si najprv malé množstvo napumpujem do dlane, čím sa make-up mierne zohreje a lepšie sa s ním pracuje. Z dlane ho už prstami nanášam na jednotlivé časti tváre a rozotieram končekmi prstov do stratena. Výsledný efekt je perfektný. Keďže v krytí je to naozaj priebojník, nepoužívam už žiadny korektor. 


Make-up od Miss Sporty So Matte Perfect Stay by mal vydržať až 14 hodín, časovo som to síce nestopovala, ale vydržal neporušený počas celého dňa v škole a potom ešte 2-hodinový pokec s kamarátkou (ahoj Zuzi ;-) ). Ak sa už nikám nechystám, tak sa zvyčajne hneď po príchode na internát odlíčim, aby som pleť nechala oddýchnuť. Myslím si však, že kľudne by vydržal ešte také 3 hodinky, takže tá štrnástka je podľa mňa dosť reálna a ak nie štrnástka, tak aspoň tých 12 hodín to istí.


Na zadnej strane obalu sa dočítate, že tento make-up poskytne pleti bezchybný a zdravý vzhľad, že vydrží 14 hodín, že má už spomínaný zmatňujúci účinok, že jeho ľahká textúra neupcháva póry (je nekomedogénny) a umožňuje pleti dýchať, taktiež že je tento make-up obohatený o vitamíny A, C a E a antioxidanty, ktoré chránia pleť pred voľnými radikálmi a ostatnými škodlivými látkami z ovzdušia...

Môj názor na tento make-up je viac než pozitívny. Stal sa pre mňa náhradou za Affinitone Mineral od Maybelline New York, ktorý som doteraz považovala za ten pravý make-up pre mňa. Odteraz ním však je práve So Matte Perfect Stay od Miss Sporty. Fakt nech vás neodradí tá nízka cena, tá je skutočne len čerešničkou na torte pri tomto skvelom make-upe. Nebojte sa, choďte do toho, nájdite svoj odtieň a užívajte si krásnu pleť! To je môj dnešný odkaz pre vás. 

Hodnotenie zmatňujúceho make-upu od Miss Sporty 4/5

Ľuďom sa tiež páčili tieto články

0 komentárov

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)