Essence limitovaná edícia Oktoberfest 14

14:25:00

Dámy a dámy!

Dnes mám pre vás malé prekvapenie v podobe ďalšej limitovanej edície od Essence. Tie, ktoré máte cestu do Nemecka, určite nevynechajte návštevu drogérie. Táto limitka je totiž naprosto úchvatná. Zamilovala som sa snáď do každého produktu a to sa mi často nestáva! Limitovaná edícia nesie názov Oktoberfest '14 a je plná krásnych farebných produktov. V predaji je práve teraz a ja mám chuť si ju celú kúpiť. Pozrite sa na tú nádheru :-)

Hlavnú úlohu v tejto limitovanej edícii zohrávajú hravé dievčenské farby - ružová a fialová. Popri nich ale nájdete aj produkty v zelenkavých a hnedých odtieňoch. Súčasťou limitovanej edície Oktoberfest '14 sú už tradične laky na nechty, nálepky na nechtový dizajn, farby na líčka, lesky na pery a očné tiene. Novinkou je nádherný ružový adresár s jeleňom, sponky do vlasov a papieriky na odmastenie pleti počas dňa v praktickom cestovnom balení. Značka Essence naozaj vie, ako zaujať! Všetky produkty nájdete v prekrásnom stojane!


A tu už sú samotné výrobky vo svojej plnej kráse...


Nemôžem hovoriť za všetkých, ale myslím, že táto limitovaná edícia je najlepšia akú kedy značka Essence priniesla! Čo na ňu hovoríte?


Ľuďom sa tiež páčili tieto články

0 komentárov

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)