utorok 4. novembra 2014

Chanel smoky look tutorial

Krásny večer, kočeny!
Asi väčšina z nás sníva o kozmetike Chanel a ani ja nie som výnimkou. Jedného krásneho dňa až budem žiť na zámku a vezmem si za muža princa na bielom koni multimilionára, doprajem si to najlepšie z najlepšieho a môj kozmetický stolík bude zaprataný výlučne Chanel kozmetikou (haha, snívajte s nami)... Preto aj dnešný článok bude len taký relaxačný, žiadne dlhočízne kecy ako obvykle. Napadlo ma urobiť ďalšiu z mojich inšpirácii, no tentokrát pôjde výhradne o líčenie a to konkrétne o dymové líčenie očí. V hlavnej úlohe sa nám predstaví dekoratívna kozmetika Chanel.

Chanel smoky look

Chanel smoky look by sueandcolours



Po kliknutí na obrázok budete presmerované na môj POLYVORE profil, kde sa vám zobrazia všetky použité produkty spolu s cenami a miestom, kde ich môžete kúpiť. Dnes teda pôjde výlučne o výrobky značky Chanel. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)