22 nahých paletiek, ktoré potrebujete

20:31:00

Krásny večer, priatelia!

Líčenie - kto by ho nemal rád, že? Kto by sa nechcel hrať so všetkými tými farbami, ktoré na nás pokukujú z regálov v obľúbenej drogérii či parfumérii... Mať tak neobmedzený rozpočet, každá paleta očných tieňov, či už väčšia alebo menšia, by bola v momente moja. Nie vždy je nám však dopriate a tak niektoré kúsky jednoducho ostávajú stále na našom wishliste. Ja sama si vediem wishlist produktov a práve dnes vás nechám nakuknúť do môjho zoznamu dvadsiatichdvoch must-have paliet očných tieňov. Aby som sa zavďačila obidvom mojim JA, polovicu zoznamu tvoria takzvané nahé alebo nude palety a druhú polovicu naopak tvoria paletky pestrofarebných očných tieňov.


Asi o mne už viete, že vo väčšine prípadov preferujem skôr nahé líčenie a hoci niektoré nude paletky považujem za poriadnu nudu, predsalen som našla niekoľko kúskov, ktoré ma dokázali zaujať natoľko, že si vydobili čestné miesto na mojom wishliste. Poďme im teda venovať kúsok pozornosti...


Nude palettes



#1 The Blushed Nudes - Maybelline New York

Už je to pár mesiacov, čo sa do našich drogérií dostala paleta The Nudes od Maybelline New York. Bohužiaľ na našich pultoch sa objavila iba jedna z dvoch verzií týchto paliet a mňa práve neoslovila tak veľmi ako druhá paletka s názvom The Blushed Nudes. The Blushed Nudes je paleta 12 nahých očných tieňov, ktorá je často prirovnávaná, alebo dokonca označovaná za kópiu slávnej palety Naked 3 od známej značky Urban Decay.  Známym faktom o mne je, že palety Naked sú pre mňa proste príliš nudné, ale ak už by som musela zvoliť jednu z nich, bola by to práve trojka, ktorá by mi pristála v nákupnom košíku. Stále mám však voči nej výhrady, hlavne kvôli baleniu, ktoré je mi maximálne nesympatické. Úzke a dlhé tiene nie sú zrovna to, čo by som mala v obľube a preto verzia od Maybelline New York u mňa  jednoznačne vedie nad hviezdnymi paletami Naked.

#2 Nude Glow - Bobbi Brown

Kolekcia Nude glow od Bobbi Brown patrí ešte k minuloročným záležitostiam, no krása paletky ma nadchýna ešte aj dnes. Toto je presne tá paletka, ktorá by zapríčinila skákanie mojej maličkosti aspoň dva metre do výšky. Nádherné kombo dvoch žiarivých a dvoch matných očných tieňov je proste niečo, čo budem nadosmrti zbožňovať. Tie z vás, ktoré si ju stihli zakúpiť, dávajte na ňu pozor ako na oko v hlave - ona si to zaslúži!

#3 Secret To Standout Eyes - Bobbi Brown

Posúvame sa viac doprava a dostávame sa k ďalšiemu kúsku, resp. kúskom značky Bobbi Brown. Tentokrát sa nejedná len o paletu očných tieňov, ale rovno o celý set dekoratívnej kozmetiky pre líčenie očí. Set Secret to Standout Eyes obsahuje paletu 12 očných tieňov, gélovú očnú linku spolu so štetcom a maskaru. Paletka očných tieňov Bobbi Brown opäť obsahuje niekoľko matných a niekoľko metalických očných tieňov. Myslím, že túto paletu tvorí mnoho krásnych tieňov, ktoré by krásne vynikli nielen samostatne, ale i v kombinácii viacerých farieb. Za mňa všetky palce hore, už len tak mať 85 doláčov na túto krásu.

#4 Ultimate Eyeshadow Palette - Forever 21

Cenovo prístupnejšia je už paletka Ultimate Eyeshadow Palette od Forever 21 vo verzii Rose/Tan, ktorá obsahuje päť nahých tieňov a jeden výrazný očný tieň. Paletka je navyše ukrytá v prekrásnom kvetinovom obale, čo ju robí ešte príťažlivejšou. No povedzte - dokázali by ste jej odolať? Ja určite nie!

#5 Ken Downing London Eye Kaleidoscope - Le Métier de Beauté

Jedným z hitov tejto jesene sú šikovné paletky očných tieňov značky Le Métier de Beauté. S cenou 125 dolárov patrí táto londýnska quattro paleta očných tieňov k najdrahším kúskom môjho wishlistu. Limitovaná edícia od Kena Downinga ma baví predovšetkým svojim hravým obalom. Iste - odtiene v palete nie sú pravdepodobne nič svetoborné, no i tak táto paletka proste dokáže človeka zaujať. Nemenej lákavá je aj quattro paletka v parížskej verzii, ktorá by takisto stála za nejeden hriech.



#6 City Modern Collection Eye Color Palette - Mary Kay

Značka Mary Kay zažíva v poslednom čase na blogoch celkom slušný boom a hoci som vám už jeden produkt tohto výrobcu predstavila, dnes bude pre zmenu reč o dekoratívnej kozmetike. Nová limitovaná kolekcia City Modern Collection prináša štvoricu očných tieňov pre elegantné líčenie. Práve paletka City Sophisticate je spojením matných a metalických textúr dlhotrvajúcich očných tieňov. Za týmto kombom nezaostáva ani prevedenie palety Metro Modern, ktoré by som zvolila skôr pre večerné líčenie, ale určite sa hodí aj na denné líčenie.

#7  Complete Eye Palette - Burberry Beauty

Kozmetiku značky Burberry som až donedávna celkom prehliadala a i to je dôvod, prečo sa na blogu doposiaľ v žiadnej beauty inspiration neobjavila. Dnes som však do môjho wishlistu zaradila jednu z paletiek Complete Eye Palette. Paletka ako stvorená na cestovanie bude zaiste príjemným spoločníkom pri potulkách našou krásnou planétou.

#8 Eyeshadow Palette Day Collection - Clarins

Paletku očných tieňov od Clarins nemusím hádam nikomu predstavovať. Myslím, že sa objavila už na viacerých blogoch a ja sa pridávam do zástupu žien, ktoré očarila jednak krásnymi prirodzenými odtieňmi, ako i luxusným zlatým obalom. Osobne ma táto denná verzia paletky baví omnoho viac ako jej nočná sestra. 

#9 Prisme Quatuor Eye Palette - Givenchy

Legendárne palety Givenchy Prisme Quatuor vzal pod svoje ochranné krídla Nicolas Degennes aby znovuobjavil ich kúzlo a vdýchol im nový život. V mojom wishliste zakotvila paleta v prevedení Caresse, ktorá obsahuje 4 očné tiene a to konkrétne béžový, marhuľový, zeleno-šedivo-hnedý a medeno-hnedý. Okey, tak týmto opisom sa možno ukáže, že som farboslepá a tie tiene sú v skutočnosti úplne iné. Hold, moje oko ich vidí takto a opäť je nadšené.

#10 Pocket Pro Palette - Lorac

Opäť značka, ktorú všetky slávne beauty blogerky milujú a ktorú už môžete poznať z viacerých blogov. Paleta s tieňmi Nude Pewter Espresso pre mňa predstavuje ten produkt, ktorý by som si vzala na opustený ostrov - i keď na opustenom ostrove by som asi nemala koho oslniť krásou líčenia, ktoré sa dá s touto paletkou vykúzliť. Lesklé tiene nude a pewter a matný espresso tieň sú proste niečím, čomu sa za cenu 13€ nedá odolať.

#11 Love In Paris - NYX Cosmetics

Paleta očných tieňov Love in Paris v prevedení Let them eat cake je niečím neopísateľne krásnym. Paletka v sebe ukrýva 9 neskutočných očných tieňov v ružových, béžových a hnedých odtieňoch. Vysoko pigmentované očné tiene a rozkošná krabička s mašličkovým zatváraním sú proste must-have produktom, ktorý by nemal chýbať žiadnej správnej beauty maniačke. Za mňa všetky palce hore pre tento skvostný produkt.


Taaak a sme na konci. Dnes sme si predstavili prvú polovicu môjho dlhočízneho zoznamu must-have paletiek a to konkrétne nude paletky očných tieňov. V druhej časti sa pozrieme na pestrofarebné očné tiene. Som rada, že ste sa dostali až sem na koniec a ak ste ešte nepadli vyčerpaním, môžete mi do komentu napísať, ktorá nude paletka je vaša obľúbená a prečo, alebo sa so mnou podeľte o to, ktorá je vaša vysnívaná paletka na oči... ;-)



Ľuďom sa tiež páčili tieto články

0 komentárov

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)