Candleland

21:54:00

Príjemný večer, priatelia!

Už je to dávno čo sa na blogu objavil článok na tému bývanie a preto som sa pustila do tvorby home decor inšpirácie. V tieto chladné jesenné noci sa vo mne akosi automaticky prebúdza potreba obklopiť sa sviečkami a vychutnávať si tú intímnu atmosféru, ktorú so sebou prináša ich plamienok. Rada si k ním urobím horúce kakao do obľúbenej šálky a len tak listujem tisíckami fotiek, ktoré mi pripomínajú krásne momenty v mojom živote. Taká tá večerná nostalgia kedy sa chvíľu smejete a chvíľu smútite za starými časmi...

Candleland


Candleland by sueandcolours

Vy ale v žiadnom prípade nesmúťte. Namiesto toho sa radšej nechajte inšpirovať týmito krásnymi sviečkami a možno si jednu-dve alebo kľudne aj všetky bežte zajtra kúpiť, nech si môžete urobiť rovnako krásny večer ako ja ;-) 


Ľuďom sa tiež páčili tieto články

0 komentárov

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)