utorok, 27. októbra 2015

Disco disco tancuj pri mne blízko alebo jeden nevydarený primer

Príjemný večer, ľudkovia!

Asi už podľa názvu článku vidíte, že si ešte stále držím dobrú náladu a to aj napriek tomu, že dnešná recenzia nebude vôbec v pozitívnom duchu. Nebudem sa príliš zdržiavať a rovno vám prezradím, že dnešným sklamaním je ľahká Catrice podkladová báza pod make-up, ktorá má zmierniť začervenanie a prejavy akné. Čo mi teda na nej tak vadilo?





Táto báza pod makeup je v predaji už niekoľko mesiacov a ja som ju prvýkrát videla na nejakom blogu, kde mala dosť nadšený a veľmi pozitívny ohlas. V tom čase to bola novinka, takže sa mi podarilo naraziť len na jednu recenziu, tak som sa rozhodla, že to teda skúsim na vlastnej koži a že aspoň budem môcť napísať o produkte skôr, než tristo ďalších blogerok. Navyše moja pleť si z času na čas zmyslí, že ma potrápi nejakou tou vyrážkou a keďže som od prírody lenivec, ktorému sa nechce nanášať tisícpäťsto produktov, prečo by som nespojila predĺženie výdrže make-upu s prekrytím začervenaných miest a vyrážok, že? Konieckoncov báza nestojí až tak veľa (okolo 5-6€), tak niet nad čím ďalej rozmýšľať. Išla som teda pekne krásne do DM drogérie a hodila ju do košíku. 


Doma celá natešená otváram svoju novú podkladovú bázu a skúšam ju na chrbte ruky. Z fľaštičky na mňa vytečie zelená pomerne riedka tekutina. Vravím si super, vyzerá to vážne dobre. Po rozotretí však zisťujem, že báza je priam narvaná trblietavými časticami a z mojej ruky sa razom stáva diskoguľa. No toto hádam nemyslia vážne! Ono keď si v obchode šáhnete na tester a kvapnete si malilinkaté množstvo, tak to nie je tak viditeľné ako keď prídete domov a použijete množstvo aké by ste si dali na celú tvár. Okey, okey, možno sa mi to proste len naakumulovalo pri otvore fľaštičky. Bázu odkladám do kozmetického kufríku a nestarám sa. Nejak bolo, nejak bude...

V pravej časti ruky si môže pozornejšie oko všimnúť zelený nádych, ktorý báza na chvíľu na pokožke zanecháva

Na ľavom okraji ruky môžete vidieť niekoľko mikrotrblietok odrážajúcich svetlo, avšak na celej ruke je ich niekoľkonásobne viac. Človek ich ani všetky nespočíta.

Zrazu nadišiel deň D a ja som šla bázu použiť reálne pod make-up. Chystala som sa niekam von, tak chápete, make-up proste musí držať! Na líci som navyše mala nejaké začervenania a nie úplne zahojené vyrážky, tak som vzala bázu, poriadne ju pretrepala v nádeji, že sa tie malé mršky nejako rozlejú do zvyšku fľaštičky. Bázu som naniesla na tvár. Rozotieram klasicky prstami a všímam si, že moja tvár ostala s jemne zeleným nádychom. Really? To mám ísť vonku ako Hulk? Našťastie však asi po minútke-dvoch zelené čudo vsiaklo do pleti úplne a jediné čo mi robilo starosti, boli tie prekliate trblietky! Áno, moja tvár žiarila na celú izbu. Z akéhokoľvek uhlu som sa na seba pozrela, všade boli miniatúrne glitre. Nebol už čas na nejaké korektúry tak som dúfala, že pod nánosom make-upu to hádam nebude také výrazné. Dávam si obľúbený make-up a stále žiarim. Tie poondiaté trblietky nie a nie prekryť, zmazať, odstrániť, zotrieť, whatever... No dobre, no tak to nejako prežijem... Večer konečne skončil a ja som sa mohla odlíčiť. Zbohom diskoguľa! Bázu som hodila naspäť do kufríku a vykašľala som sa na ňu. Bola som naštvaná na seba, na tú bázu a na blog, kde sa slečna o tak zásadnej veci vôbec nezmienila! Na druhú stranu aspoň ten make-up držal o niečo lepšie. 




Rozumiem, že pleť proste vyzerá lepšie keď má akýsi prirodzený lesk a pekne odráža svetlo, ale do frasa pod prirodzene rozžiarenou pleťou si asi žiadna žena na svete nepredstavuje, že bude mať na lícach, na čele, na nose, na brade a neviem kde všade milióny mikrotrblietok, ktoré z nej urobia diskoguľu na počkanie. A predovšetkým nechápem, ako môže výrobca na takýto produkt ešte napísať, že sa môže používať samostatne! Keď som bázu použila samostatne, mala som pocit že idem niekam na maškarák. No vyzerala som originál jak k*rva z dedinskej diskotéky niekedy v 1996-tom. Navyše o nejakom výraznejšom zjednotení pleti či nedajbože prekrytí vyrážok môžte snívať ďalej. Jediné čo táto sranda robí je, že skutočne predĺži o pár hodín výdrž make-upu. Ostatné svoje úlohy nezvláda absolútne vôbec a ešte vás aj nas*rie tými glitrami, ktorých sa nijak raz nezbavíte. Ako pardón, ja chápem že každému sadne niečo iné, ale vážne na toto mala slečna pozitívny názor? Nejde mi to jednoducho do hlavy, lebo toto sú peniaze vyhodené von oknom!


Za mňa tento produkt jedno z najväčších sklamaní poslednej doby. To predĺženie výdrže tam je, a možno na takých 5-10% aj nejaké to kvázi zjednotenie pleti. Dokonca to ani nezalieza do pórov, nezvýrazňuje suché miesta, proste nič také. Ale tie trblietky! Bože, za tie trblietky by som zabíjala! Nebyť nich, tak tento produkt dostane aj 3-4 body, ale hold tam sú a je ich plná riť a akurát to celé kazia. Aspoň mám ponaučenie do budúcna a síce, že z testerov treba vytrieskať čo najviac! Minimálne pokiaľ ide o takéto farebné srandy.

Produktu Catrice Prime and Fine anti-red base nemôžem dať viac než 1 bod z 5


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)