Vankúšová vojna

15:09:00

Hi guys!

Srdečne vás vítam pri ďalšom bláznivom článku, ktorý nesie názov Vankúšová vojna. Hoci sa cez monitor počítačov nemôžeme šaliť ako malé deti a útočiť jedna na druhú, môžeme sa vzájomne inšpirovať. A ja mám inšpirácie strašne rada! Dnešný článok bude inšpiráciou priam preplnený, pretože v ňom nájdete bezmála 100 nádherných dekoračných vankúšov, ktoré skrátka musíte mať!

Či už ste elegantné mladé dámy alebo bláznivky ako ja, určite si pár kusov vyberiete. Konieckoncov vyberala som z každej všemožnej oblasti od marockých vzorov, cez obľúbený námornícky štýl, skrz mäkučké pletené vankúše, zvieratá, blížiaci sa Halloween až po tradičné vianočné motívy a crazy uletené farebné kúsky s potlačou našich stravovacích nerestí. Tak teda nech sa páči...



Pillow  war N°1

Pillow  war N°3


Pillow  war N°2


Pillow  war N°4


Pillow  war N°5


Pillow  war N°6


Neviem ako vy, ale ja by som bez mihnutia oka brala úplne každý. Nemôžem si pomôcť, proste ich milujem všetky do jedného! Ktoré sa páčia najviac vám? Tiež ste vankúšmi posadnuté tak ako ja? Svoje odpovede píšte ako obvykle dole do komentárov, teším sa na každý názor a nezabudnite odoberať môj blog.



Ľuďom sa tiež páčili tieto články

0 komentárov

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)