utorok, 3. novembra 2015

250 nápadov na vianočné darčeky


Začal sa nám prvý novembrový týždeň a to pre mňa znamená zahájenie sezóny zháňania, nakupovania a objednávania vianočných darčekov. Nie žeby som potrebovala, aby už teraz na mňa z každého rohu vyskakovali čokoládové adventné kalendáre alebo aby ma Tesco, Kaufland či Lidl zavalili vianočným tovarom, no je fajn urobiť si aspoň približnú predstavu o tom, čo chceme našim najbližším kúpiť. Na mojom súkromnom facebooku som sa už včera s vami delila o radosť, že mi konečne (jupí, jupíí, jupííí) dorazili objednané tričká z Geekz.sk. No a práve jedným z týchto tričiek sa chystám obdarovať brata.

Čo ale nakúpiť zvyšku rodiny? Aký darček je vhodný pre mamu, otca, sestru, brata, bratrancov, sesternice, kamarátky, kamarátov, frajerov a frajerky, starých rodičov, tety, ujov a ďalší milión ľudí v našich životoch? Opäť som sa trochu pohrala na polyvore.com a vytvorila zoznam niekoľkých nápadov, ktoré by mohli pod stromčekom celkom potešiť. No a aby bola zábava, všetko som to zoradila podľa farby. Inšpirujte sa, vyberajte, nakupujte... :-)




50 shades of yellow

Fuuu a sme na konci. Dúfam, že teraz už  o nápady na vianočný darček nebudete mať núdzu, pretože je ich tu skutočne požehnane. Ak vás niečo z dnešnej inšpirácie na vianočné darčeky zaujalo, stačí kliknúť na daný obrázok a budete automaticky presmerované na stránku Polyvore, kde zistíte koľko táto vecička stojí a kde sa dá kúpiť. Tak teda príjemné vianočné nákupy, priatelia!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)