Slovenské Vianoce so Soaphoriou

14:34:00

Ahojte, priatelia!

Už je to nejaký čas čo som sa nadchla pre myšlienku podpory lokálnych producentov a som nadšená z toho, že sa stále objavujú nové a nové značky či už kozmetiky alebo oblečenia, prípadne potravín, ktoré pochádzajú z našej krásnej krajiny. Pomaly sa dostávam do toho bodu, kedy uprednostňujem žitie života v súlade s prírodou, aj keď musím priznať, že tento proces u mňa neprebehol z noci do rána. Je to skôr akási pomalá postupná transformácia môjho myslenia, ktorá sa krôčik po krôčku odráža v mojom živote.

Keďže si stále myslím, že pre mňa asi jediným prijateľným ideálom je prejsť na využívanie lokálnych produktov v každej sfére života, postupne vyhľadávam a objavujem výrobcov z môjho okolia. Ako som už prezradila v minulom článku, jedným z krokov, ktoré na tejto ceste robím, je to, že tohtoročné Vianoce pojmem rýdzo slovensky. Preto som sa rozhodla nakúpiť darčeky od slovenskej značky prírodnej kozmetiky Soaphoria. Objednávku som robila zhruba pred týždňom a pol, no a už po pár dňoch som mala balíček doma. 


Ak ste čítali predošlý článok, tak pre vás nebude obsah balíčku žiadnym prekvapením. Ak ste na blogu prvýkrát, tak teraz už viete, že Soaphoria je absolútne úžasná prírodná kozmetika pochádzajúca z východného Slovenska. V objednávke som mala pár vecičiek pre seba a pár pre rodinu. Sama seba som obdarovala organickým krémových deodorantom Innocence, ktorého vzorku som si našla v krabičke krásy od Biobeauty.sk. Keďže teraz na jeseň a zimu nepotrebujem produkt, ktorý by blokoval potenie, rozhodla som sa práve pre tento výrobok. Jeho vôňa je veľmi príjemná a neobvyklá. Z podpazušia sa postupne uvoľňuje po celý deň, no ak by ma predsalen prepadlo nejaké silnejšie potenie, nie je problém aplikovať deodorant viackrát denne. Ďalším produktom, s ktorým už mám skúsenosť, sú šumivé bomby do kúpeľa. Tie som si prvýkrát kúpila minulý rok na vianočných trhoch v Nitre a veru že je to skvelá vecička. Recenzia na šumivé bomby do kúpeľa sa na blogu objavila už dosť dávno a keďže ich účinok a použitie sa nemení, tak tentokrát len doplním, že na fotke môžete vidieť aktuálnu vianočnú limitovanú edíciu a to konkrétne šumivú bombu Čarovná vanilka a bombu do kúpeľa Zázračné Vianoce. Tá sa mi vďaka mojim šikovným rukám trošku rozpadla, preto je taká rozsypaná..  :-( Vanilková bomba má nádhernú sladučkú vôňu, dosť výraznú a je absolútne na spapanie. Naproti nej Zázračné Vianoce sú viac korenisté, cítim z nich pomaranč, škoricu a podľa zloženia obsahuje aj zázvor, proste voňavučká vianočná klasika. Posledným produktom, ktorým som si urobila radosť, je naparovacia tabletka Chillotab. Pre mňa je tento produkt novinkou, takže sama som zvedavá ako ma osloví. Recenziu vám samozrejme potom hodím sem na blog.


Nuž a dostávame sa k darčekom pre moju rodinku. Babička tento rok dostane univerzálny babičkin balzam, mamku poteším rezanými mydlami z limitovanej edície a dedko zrelaxuje vo vani so soľou do kúpeľa pre mužov. Verím, že som sa všetkým trafila do vkusu a s produktami budú spokojní rovnako ako ja. Tím ľudí zo Soaphorie očividne rád robí radosť svojim zákazníkom, pretože som si v mojom balíku našla aj vzorku ďalšieho mydla na váhu, s ktorým som sa už dnes kúpala a musím priznať, že je veľmi príjemné, takže ďakujem za toto milé prekvapenie :-)



Z mojich zimných nákupov to ale rozhodne nie je všetko. Aktuálne mám objednanú nejakú prírodnú kozmetiku z Biobeauty.sk, kde práve v týchto dňoch môžete získať zľavu 1,99€ z hodnoty vášho nákupu. O tom som vás ale už včera informovala na mojom facebooku. Ak ho ešte stále nesledujete, určite to napravte, pretože práve tam vás pravidelne upozorňujem na rôzne akcie, zľavy a súťaže v mojich obľúbených obchodíkoch. Tým sa už ale dostávame k záveru článku. Ak ste sa rovnako ako ja nadchli a chcete podporiť našich výrobcov, určite mrknite aj na ďalšie značky, napríklad Ponio či Dulcia. Ja už mám objednané nejaké produkty práve od týchto výrobcov a moc sa na ne teším. Zároveň budem rada, ak mi napíšete, ktoré slovenské značky radi kupujete práve vy. Za každý tip vám už teraz ďakujem... :-)


Ľuďom sa tiež páčili tieto články

0 komentárov

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)