Obria nádielka prírodnej kozmetiky z BioBeauty.sk

18:49:00

Príjemný večer, priatelia!
Som si istá, že obchodík BioBeauty.sk nemusím nikomu z vás predstavovať. Konieckoncov je to jeden z najznámejších obchodov s prírodnou a BIO kozmetikou u nás, takže verím, že minimálne raz sa už po ňom túlala každá z nás. Aj na mojom blogu či facebooku sa pojem BioBeauty objavuje pravidelne, či už v súvislosti s nákupmi, akciami alebo súťažami. A ako správne tušíte, dnešný článok bude opäť venovaný práve tomuto obchodíku, takže ak milujete prírodnú a BIO kozmetiku, rozhodne neprestavajte čítať, pretože v závere článku na vás čaká malé prekvapenie v podobe giveaway.




Poďme ale najskôr na tie nákupy ;-)


Už dlhší čas pokukujem po produktoch slovenského výrobcu prírodnej kozmetiky Ponio a keďže z každej strany počúvam o tom, že šampúchy sú skrátka úžasný vynález, musela som jeden zaobstarať pre moje vlásky. Konkrétne toto malé zeleno-biele okrúhle čudo je určené pre normálne a mastné vlasy, obsahuje žihľavu, šťavu z citrónov, panenský kokosový olej, pantenol, spirulinu a niekoľko ďalších zázračných vecičiek, ktoré by mi mali pomôcť s mojou korunou krásy. Miláčik ešte len čaká kým príde na rad, no keby ste cítili ako nádherne vonia, verili by ste, že mám skutočne problém nepustiť sa doňho hneď teraz.


Okolo vlasov sa točia aj ďalšie produkty a to konkrétne šampón a kondicionér na poškodené vlasy značky Insight. Ešte som túto značku neskúšala a keďže musím šampóny často striedať, povedala som si, že vyskúšam niečo nové a prírodné. Rovnako ako šampúch, aj títo dvaja fešáci zatiaľ čakajú na svoju chvíľu.



Treťou položkou v mojom nákupnom košíku bolo cenovo zvýhodnené DUO, ktoré tvorí liečivé sérum na zuby slovenskej značky Dulcia Natural a bambusová zubná kefka Curanatura. Curanatura kefku mám už tretíkrát, tentokrát som sa rozhodla vyskúšať prevedenie Health, ktoré má nylonové štetiny. Predošlé dve kefky Curanatura som mala rýdzo bambusové a spokojnosť nadovšetko.


Keďže v Biobeauty.sk si svojich zákazníkov hýčkajú pri každej príležitosti, k nákupu je vždy prihodená nejaká vzorka. Najnovšie si dokonca môžete sami vybrať, ktorú z ponúkaných vzoriek by ste si chceli v balíčku nájsť. Pri svojej objednávke som mala možnosť vyskúšať jednu z novo-zaradených značiek Johnny Organic, presnejšie kávový telový píling proti celulitíde od Johnnyho a tak som bez váhania zvolila práve túto vzorku. Som predsa nejaký coffeeholic ;-)


Poslednými tromi vecičkami v krabici boli produkty značky Cosm'etika. Šikmý štetec na očné tiene som vyhrala v rámci súťaže na facebooku a hneď som ho musela vyskúšať. Doma už jeden štetec tohto typu mám, ale poznáte to - niekedy proste nestíhate štetce čistiť a vtedy je lepšie mať od každého druhu aspoň zo dva kusy a preto som sa rozhodla do súťaže okamžite zapojiť. Plus ten môj pôvodný štetec má príliš dlhú rúčku, takže som potrebovala niečo, s čím by sa mi lepšie pracovalo a veruže s týmto štetcom od Cosm'etiky je to omnoho lepšie. Takže ak hľadáte nejaké pekné a šikovné vegánske kozmetické štetce, určite mrknite práve na túto značku certifikovanej prírodnej kozmetiky. BioBeauty má v ponuke štyri samostatne predávané štetce - štetec na očné tiene, šikmý štetec na očné tiene, štetec na púder a šikmý štetec na farbu na líčka a všetky ich nájdete tu

No a pre ešte väčšiu radosť z výhry mi Barborka v rámci našej spolupráce ako darček pribalila aj očný tieň. Opäť ide o vegánsky produkt z dielne značky Cosm'etika. Keď sa pozriete na ponuku odtieňov, určite vás budú lákať komplet všetky a tak si asi viete živo predstaviť, ako dlho mi trvalo vybrať si tú naj naj naj farbu. Nakoniec som na to šla logicky a vybrala si vanilkový tieň s perleťovým efektom (druhý zľava), ktorý líčenie pekne doplní a podčiarkne jeho krásu. Perleťové očné tiene mi v mojej kozmetickej zbierke nejako chýbajú, takže voľba padla práve na tohto svetlého krásavca, ktorého zaiste využijem vo väčšine svojich líčení. Už sa neviem dočkať až ho začnem naplno používať.

Ľuďom sa tiež páčili tieto články

0 komentárov

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)