Moje prvé nákupy na Soaphoria.sk

17:21:00

- ahojte priatelia a kamaráti - 

Nedávno som prispela prvým tohtoročným vianočným článkom, ktorým bolo 250 nápadov na vianočné darčeky. Viem, že ešte je len november a väčšina z vás na Vianoce ešte ani zďaleka nemyslí, no ja sa ich už neviem dočkať. Vianoce mám nesmierne rada kvôli zasneženým uliciam, ktoré sú nádherne vysvietené vianočnými svetielkami. Mám rada, keď napadá prvý sneh a môj pes je z toho dosť mimo a behá po špičkách ako malá srnka. Je to smiešne a ja ju za to neskutočne milujem.

Tento čas roka je skutočne nádherný, ak si ho nádherným dokážeme urobiť. Poviem vám celkom otvorene, aj ja som otrávená z toho, ako ma hypermarkety už od leta lákajú na otrepaný vianočný tovar. Už ma nudí donekonečna vyberať z tých istých kozmetických balíčkov, spoločenských hier, bábik, plyšových hračiek, knižiek, elektroniky či špeciálnych darčekových balíčkov pre vašich chlpáčov. Vôbec nemám chuť trepať sa medzi dav stoviek ľudí, v ktorom strkajú jeden do druhého a vy z toho v tom lepšom prípade vyviaznete len s ľahšou modrinou. Čím ďalej, tým viac začínam využívať výhody nakupovania v eshopoch - je to rýchlejšie, na premyslenie máte času koľko len chcete, nikto do vás nestrká, častokrát je tovar lacnejší ako v kamenných predajniach a v neposlednom rade sa pred nákupom nemusíte pol hodiny líčiť a obliekať a už vôbec nemusíte vystrčiť päty z domu. Už minulý rok som sa rozhodla moju rodinu obdarovať prírodnou kozmetikou, ktorú som nakúpila v jednom z obľúbených obchodíkov - Biobeauty.sk, ktorý je vám všetkým istotne dobre známy. Tento rok som mala chuť nakúpiť sebe a svojej rodine rýdzo slovenské produkty a svoje nákupy som začala v eshope Soaphoria.sk. Ide o výrobcu prírodnej kozmetiky z východného Slovenska. Veľmi sa mi páči myšlienka podpory lokálnych výrobcov, o to viac, ak sú to srdcom východniari ako ja. Asi najznámejším produktom od Soaphorie sú úžasné šumivé bomby do kúpeľa, na ktoré ste si mohli moju (vraj) supermegavtipnú recenziu  prečítať presne na tomto mieste. A teraz už hurá na ďalšie nákupy v teplákoch!
Ak máte to šťastie a ste z Bratislavy, Nitry či Košíc, môžete si zájsť do nákupných centier a tovar omrknúť priamo na originálnych a krásnych predajných ostrovčekoch Soaphoria. Ak ste ale z iných miest, budete sa musieť uspokojiť s menšími partnerskými predajňami, ktorých zoznam nájdete na stránkach spoločnosti Soaphoria. No a pre nás, ktorí to máme všade ďaleko, neostáva nič iné, než objednávať z eshopov. Keďže väčšina internetových obchodov ponúka len časť sortimentu značky Soaphoria, rozhodla som sa nakúpiť priamo u výrobcu. Nemala som úplne presnú predstavu o tom, čo nakúpim, ale veď to vôbec nevadí. Skrátka som sa nechala uniesť a hodila som do košíka čo ma oslovilo. Moja objednávka nakoniec činila 8 produktov a tie vám teraz ukážem.

zdroj obrázkov v koláži


Babičkin univerzálny balzam - komu inému vybrať prvý darček, ak nie babičke? Moja babi je tá najskvelejšia babka pod Slnkom a preto si zaslúži len to najlepšie. Univerzálny babičkin balzam jej pomôže na boľavé miesta keď sa vráti zo záhrady, uľaví jej pri prechladnutí či dýchacích ťažkostiach, pomôže pri masáži - skrátka urobí radosť v každom smere, takže úspech je zaručený...

Pleťová naparovacia tabletka ChilloTab - už po pár sekundách nakupovania som samozrejme sebecky začala myslieť na seba a omrkla Soaphoria naparovacie tabletky. Podľa popisu jednotlivých druhov som uvážila, že najvhodnejšou voľbou pre mňa bude práve varianta ChilloTab a tak šup s jedným kusom hneď do košíka.

Organický krémový deodorant Innocence - tento voňavý zázrak ste už mohli na mojom blogu vidieť a to práve v článku z rozbaľovania krabičky krásy od Biobeauty.sk. V krabičke krásy sa nachádzala vzorka tohto krémového deodorantu a mňa natoľko oslovil, že som sa rozhodla pre plné balenie. Zase sebecky sama sebe...

Soľ do kúpeľa Večný fešák - okey, dosť bolo rozkoše, cieľom mojej nákupnej misie predsa bolo zohnať darčeky pre rodinu! V našej rodine býva dobrým zvykom, že starí rodičia od nás dostanú hromadu soli do kúpeľa. Keďže to nie je zrovna lacná záležitosť (kupujeme tak 10kg), väčšinou soľ do kúpeľa kupuje ocino, no svojou trochou do mlyna vždy prispejem aj ja. Minulý rok odo mňa vyfasovala soľ babka, tento rok je na rade dedko.

Organické mydlá na váhu z limitovanej edície Letné čaro a Provensálske popoludnie - moja mamina je zase strašným milovníkom najrôznejších mydiel. Dáva im prednosť pred sprchovými gélmi a tak mi napadlo potešiť ju niečím výnimočným. Vybrala som pre ňu dve rezané mydielka z aktuálnej limitovanej edície. Dúfam, že sa jej budú páčiť.

Šumivé gule do kúpeľa Čarovná vanilka a Zázračné Vianoce - no a aby som ani seba neukrátila o limitované edície, na záver nákupov som do košíku prihodila niečo zo špeciálnej vianočnej ponuky, ktorá bola predstavená len tento týždeň. Oslovili ma dve šumivé bomby a som na ne vážne zvedavá. Jedna je s vôňou čarovnej vanilky a druhá so zázračnou vôňou Vianoc. Tak teda uvidíme!

Ako nakupovať v eshope SOAPHORIA.sk
Pre tie z vás, ktoré ešte nemajú skúsenosť s nákupom na Soaphoria.sk, som celé moje nákupné šantenie zdokumentovala krok za krokom a prinášam vám fotopostup nákupu. Je to absolútne jednoduché, takže sa nemáte čoho báť. Zo všetkého najskôr si už klasicky naukladáte veci do košíka a keď máte všetko čo ste chceli, pokračujete tromi krokmi podľa pokynov.


1. Na začiatok budete vyzvané aby ste sa prihlásili do svojho účtu, alebo ak ste nový zákazník, založili si nový účet. Ak neplánujete nakupovať pravidelne, účet si zakladať nemusíte - v tom prípade nakupujete ako návštevník. Ja si rozhodne ešte niekedy niečo objednám, preto som si svoj účet vytvorila. Konieckoncov je to otázka pár sekúnd - stačí zadať štandardné údaje (meno a priezvisko, heslo, kontaktné údaje a adresu) a máte to.


2. Druhým krokom je výber spôsobu doručenia zásielky. Tu máte dve možnosti - kuriérsku službu Geis alebo osobný odber vo Veľkých Kapušanoch, odkiaľ Soaphoria pochádza. V tejto časti navyše môžete za malý príplatok požiadať o darčekové balenie vašej objednávky - dávam plusový bodík za tento milý bonus.


3. Tretím krokom je zvolenie si spôsobu platby. V tomto prípade si môžete vybrať zaplatenie pri preberaní tovaru (dobierka), uhradenie bankovým prevodom, využitie TrustPay alebo TrustCard. Keďže najviac dôverujem plateniu pri preberaní tovaru od kuriéra (takzvané z rúčky do rúčky), zvolila som možnosť dobierky.


No a na záver už len stačí potvrdiť vašu objednávku kliknutím na príslušné tlačítko. Vaša objednávka je vzápätí potvrdená a na uvedený email vám prídu tri správy - správa o založení nového účtu s prihlasovacími údajmi, správa o prijatí vašej objednávky a na záver zhrnutie vašej objednávky, v ktorom nájdete vypísaný objednaný tovar a celkovú sumu (tú vám samozrejme zobrazuje aj nákupný košík v priebehu nakupovania).



Vidíte? Podporiť lokálnych výrobcov kvalitných produktov je ľahké ako facka :) 
Teraz už neostáva nič iné než čakať, kedy kuriér zazvoní na zvonček.

Ľuďom sa tiež páčili tieto články

0 komentárov

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)