Mydlo z farmy - nákup malého slovenského zázraku

21:22:00

Ahojte priatelia, vítam vás pri ďalšom článku.
V pondelok večer mi zišlo na um, že si objednám zopár 100% prírodných, ručne robených Mydiel z farmy. Vedela som, že chcem ďalší kus uhľového mydielka, ktoré mi krásne pomáha na akné a ktoré ste už pred nejakým časom mohli spoznať vďaka recenzii naň. Zároveň som tiež chcela vyskúšať aktuálnu zaujímavú novinku a síce mydlo s dračou krvou, o ktorom som sa dozvedela vďaka Barborke z obchodíku BioBeauty.sk. Vlastne aj svoju prvú objednávku Mydiel z farmy som robila práve cez tento eshop. Čo však čert nechcel, dračia krv bola vypredaná a preto som sa rozhodla nakúpiť priamo cez stránky výrobcu. No ale poznáte to - Murphyho zákon schválnosti si zo mňa spravil opäť raz srandu, pretože v eshope Mydlozfarmy.sk síce mali mydlá s dračou krvou, no pre zmenu vypredané boli uhľové mydlá. A tak som váhala, či objednávku odložiť na neskôr, až mydlá doplnia, alebo urobiť jednu objednávku teraz a druhú neskôr. Nakoniec som sa rozhodla pre racionálne riešenie a jednoducho som sa prostredníctvom správy na facebooku opýtala ľudí z Mydla z farmy, či by mi vedeli povedať, kedy približne budú k dispozícii ďalšie uhľové mydielka. Zároveň som si na ich facebookovom profile prezrela krásne originálne keramické mydlovničky (z každej je len po 1 kuse) a na prvý pohľad som sa zamilovala do jednej z nich. 

V utorok poobede som medzi správami našla odpoveď, že uhľové mydielko majú v dekoratívnej verzii ANTIK a môžem si ho objednať v tejto podobe, že stačí ak do poznámky uvediem o aký druh ANTIK mydla mám záujem (ozdobné antik mydlo sa robí vo všetkých verziách krájaných mydiel). Ani sekundu som neváhala, založila si profil a vrhla sa do objednávania. V nákupnom košíku mi pristálo kávové mydlo, mydlo s dračou krvou a mojito mydlo. Prihodila som aj spomínané uhľové mydlo ANTIK a moju milovanú mydlovničku číslo 17. Neostávalo už nič, len zvoliť spôsob dodania a spôsob platby. Natešene som čakala, kedy balíček dorazí. Veľmi milo prekvapená som ostala, keď mi ešte v deň objednávky prišiel mail s oznámením, že zásielka bola odoslaná. O dva dni už u nás vyzváňala poštárka a v rukách niesla môj voňavý balíček. Podpísala som dobierku, poštárke zaplatila a vrhla sa do oňuchávania nových prírastkov. Ako prekvapenie k nákupu som si v balíčku okrem objednaného tovaru našla grátis rezané mydlo v plnej veľkosti a vzorky dvoch ďalších mydielok. Takéto darčeky k nákupu ja veru môžem ;-) 

Moja voňavá objednávka

Milé darčeky k nákupu

Ako sa registrovať a nakupovať v e-shope Mydlozfarmy.sk
Celá registrácia a nákup v e-shope sú veľmi jednoduché a intuitívne. Najskôr kliknite v pravom hornom rohu na políčko REGISTROVAŤ a vyplňte požadované údaje - meno, adresa, telefónne číslo, email a heslo. Váš účet je vytvorený. 




Do nákupného košíka vložte požadovaný tovar. V nákupnom košíku môžete upraviť množstvo jednotlivých produktov, alebo môžete produkty z košíka jednoducho odstrániť. Produkty vo vašom košíku ostanú až do úplného dokončenia objednávky a to aj keď z eshopu odídete. Pre dokončenie nákupu pokračujte podľa pokynov krokmi 1 až 3.


V kroku 1 si vyberte spôsob dodania a ak je to potrebné, uveďte poznámku (komentár) k objednávke - napríklad pri kúpe mydla ANTIK alebo mydlovničky spresnite, o aké prevedenie máte záujem tak, ako som to do poznámky uviedla aj ja.



V 2. kroku zvoľte spôsob platby. V hornej časti vidíte sumarizáciu objednávky - cenu tovaru, cenu poštovného, prípadne poplatok za dobierku a samozrejme výslednú cenu. Takisto tu môžete zadať zľavový kód a skontrolovať, či ste nezabudli vyplniť poznámku pre predávajúceho. Za každý nákup získavate vernostné body.


Krok 3. slúži pre dokončenie objednávky. V tejto časti si skontrolujte fakturačné údaje, adresu dodania, poznámky pre predávajúceho a obsah nákupného košíka. Nakoniec stačí objednávku dokončiť.


Po dokončení objednávky sa vám zobrazí číslo vašej objednávky a na email vám budú zaslané údaje o prijatí, potvrdení a odoslaní vašej objednávky. A máte hotovo! Neostáva nič iné, len sa tešiť na kuriéra.



Ľuďom sa tiež páčili tieto články

2 komentárov

  1. Já mám strašně ráda tyto ručně dělaná mýdla, pěkně tradiční a neošizená :). Mám své oblíbené prodejce z ČR a mám od nich i tuhý šampon :). Mám ráda věci ze kterých dýchá taková tradice a vintage styl :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že ste článok dočítali až do konca. Nebojte sa zapojiť do diskusie - na mojom blogu vládne sloboda prejavu :-)